Els treballadors sortim al carrer, en protesta per l’ERO d’extinció presentat per l’empresa i que afectarà a 250 treballadors, el 50% de la plantilla.
Després de fer concentracions a la porta cada dia a l’hora d’entrada dels caps de l’empresa i pujar en fila a les oficines tots els treballadors del torn, a donar les “gràcies”a la Direcció per la seva decisió.
Ara ens toca sortir al carrer per denunciar la nostra situació a tota la ciutat i fem una crida a tots els treballadors de les empreses de la ciutat i comarca a sumar-se a la nostra lluita i que la facin seva també.
Hem de treure les nostres lluites al carrer i unir les nostres forces per que siguem escoltats amb més força i parar l’agressió que estem patint els treballadors.
PER LA NOSTRA DIGNITAT, DEFENSA EL TEU LLOC DE TREBALL
SI LLUITES POTS PERDRE, SI NO LLUITES SEGUR QUE PERDS
Fuente: Federació Comarcal CGT Garraf-Alt Penedès