Skip to Navigation

1º de Mayo, "Recuperemos Derechos y Libertades": Convocatorias

 

Convocatorias para el 1º de Mayo en todo el Estado

Redacción RyN


Martes 25/04 (Todo el día)

Madrid:

 

PAÍS VALENCIÀ:


Vinaròs:

– Manifestació, 11h. Pl. Ajuntament

Castelló:

– Manifestació, 12h. Pl. Independència

– Concentració, dinar popular i actes reivindicatius, de 14h a 21h Pl. Illes Columbretes

València:

-Jornades Anarcosindicalistes "Unint lluites, construint alternativa" del 25 al 28 d'abril

www.cgtvalencia.org

– Manifestació 1er Maig, 12h. Pl. St. Agustí. (final de la mani al Parterre amb festa i parlaments)

Alcoi:

– Concentració al Passeig Cervantes, de 9h30 a 11h30 (lectura de poemes, parlaments i esmorzar)

– Manifestació, 11h30 Passeig. Cervantes fins a Pl. de Dins

Alacant:

– Manifestació, 11h30. Escales IES Jorge Juan

– Concentració de 13h a 19h. Pl. Muntanyeta (xerrades, tallers, música i micròfon obert)

Barcelona:

Mollet del Vallés:

Valladolid:

Zaragoza:

Teruel:

Córdoba:

Pontevedra:

CGT PONTEVEDRA: MANIFESTACIÓN 1º MAIO

Baixo o lema inicial “Contra o paro e a precariedade. Pola Defensa dos Servizos Públicos … A loita continúa”, a CGT de Pontevedra convoca este 1º de Maio unha manifestación, con saída ás 12,45h da Praza da Ferrería e finalización diante da Sub-delegación do goberno.

É outro Primeiro de Maio para recordar e recoñecer que –tal como ocurríu en 1886, en Chicago, na loita pola Xornada universal de 8 horas- a única resposta eficaz contra as inxustizas provocadas polo rexime económico, social e político autoritario que (des)goberna e tiraniza ó conxunto da sociedade é a movilización, a reivindicación consciente e a auto-organización da clase traballadora.

– Contra o paro, a precariedade laboral e a exclusión social;

– Para combatir a desigualdade, a devastación da natureza, a corrupción xeneralizada e o saqueo do patrimonio público e a usurpación da riqueza social, colectivamente construida, dispostos a evitar que a crise económica provocada pola codicia capitalista remate convertíndose nunha xigantesca estafa social;

– Para derogar a Reforma laboral e paralizar a política de recortes e privatizacións dos servizos públicos e os ataques os Sistemas Públicos de pensións, sanitario ou de ensino.

– Para acabar con todas as leises Mordaza e desafiar á violenta represión institucional que usan os poderosos de toda sorte para soster o actual réxime de inxustiza e explotación laboral, económica e social.

– Para lograr, entre todos, sin xefes nin amos, unha sociedade xusta e libre, en igualdade e, por tanto, combatir o rexime capitalista e os Estados fortaleza que asesinan cada día a centos de persoas: afogándoas, bombardeándooas, escravizándoas, condenándos á fame, á malnutrición e á miseria máis insufrible.

Por estas razóns, a CGT de Pontevedra fai un chamamento ó conxunto da clase traballadora e a toda sociedade pontevedresa para que acuda os actos deste 1º de Maio e manifeste o seu compromiso coa loita colectiva por una sociedade libre de explotación e de sumisións ós poderosos, económicos e políticos, que nos agravian e humillan.

POLA DIGNIDADE, POLA AUTO-ORGANIZACIÓN DA CLASE TRABALLADORA PARA REMATAR COA INXUSTIZA E A EXPLOTACIÓ ¡ACUDIDE a manifestación do 1º de maio, convocada por CGT en Pontevedra Saída: 12:45h, da Praza da Peregrina

 

Vigo y Ourense:

El 1º de Mayo, la CGT, con otros sindicatos del bloque combativo, Cut, Steg, S. Ferroviario, S. de Elevación y Sanitarios Galegos Públicos (Sagap), saldrá de nuevo a la calle, a reivindicar “Pan, Trabajo, Techo e Igualdad”, porque la lucha está en la calle, y no en los despachos. La manifestación partirá de la Plaza Fernando el Católico a las 11h de la mañana, y finalizará en la explanada de la Plaza do Rei, en el Concello de Vigo, delante del Campamento Dignidad, que desde hace ya dos meses, viene luchando para exigir del gobierno de la “corporación democrática”, en concreto del sátrapa del alcalde, el Sr. Abel Caballero, el ser recibidos a fin de afrontar la búsqueda de soluciones a los Desahucios, una alternativa de vida para los Sin Techo que viven en la calle y analizar los problemas del Albergue Municipal de la C/Valterra. Con esta medida, pretendemos mostrar nuestra Solidaridad, Compañerismo, Apoyo Mutuo y el compromiso de no cejar en nuestro empeño de seguir luchando hasta la victoria.

Invitamos a todos los colectivos sociales, a sumarse a esta manifestación, que pondrá en valor esta jornada de lucha que tanto significado para la clase trabajadora en general, y para el Anarcosindicalismo en particular. Jornada de lucha, que no festiva, que ha de ser un acicate para recobrar más fuerza, a fin de caminar hacia el 27 de Mayo, otra jornada de lucha que ha de llevarnos a Madrid, con las Marchas de la Dignidad.

Comentarios

Los comentarios anónimos están moderados, por lo que no se garantiza su publicación, sólo los usuarios registrados podrán comentar sin moderación.
La redacción del Rojo y Negro no se hace responsable de los comentarios vertidos, al tiempo que se reserva la eliminación de los comentarios de carácter sexista, racista, autoritario, o arbitrariamente insultantes hace personas concretas, así como el bloqueo del usuario que de forma reiterada no respete estos límites.

Enviar un comentario nuevo

El contenido de este campo se mantiene privado y no se mostrará públicamente.
CAPTCHA
Esta pregunta se hace para comprobar que es usted una persona real e impedir el envío automatizado de mensajes basura.
CAPTCHA de imagen
Enter the characters shown in the image.